به گفته ویلیام کویگلی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل WAX، ایده های سنتی در مورد بازی، هم از سوی شرکت های سازنده بازی ها و هم از سوی خود بازیکنان، می تواند پذیرش بازی های Web3 را کند کند.

کویگلی در گفتگو با Cointelegraph در پانل Web Summit در پرتغال در تاریخ 3 نوامبر، گفت: «تلاش برای ساخت یک بازی ویدیویی با استفاده از بلاک چین دردسرساز است» و توضیح داد که بسیاری از محصولات موجود در بازار بر اساس مرورگرها هستند اما از آنها استفاده می‌کنند. دارایی های دیجیتال درون بازی در بلاک چین مدیر عامل WAX اضافه کرد که توکن های غیر قابل تعویض، یا NFT ها به توسعه دهندگان مستقل در بازی برتری داده بودند و به آنها اجازه می داد پیش فروش انجام دهند و سرمایه مورد نیاز را جمع آوری کنند.

«بیشتر مردمی که در حال ساختن هستند [blockchain-based games] Quigley گفت: امروز توسعه دهندگان مستقل بازی هستند. شرکت‌های بزرگ بازی‌های ویدیویی با عنوان سه‌گانه هنوز از آن استقبال نکرده‌اند، و احتمالاً دلیل خوبی دارد – آنها مطمئن نیستند که مدل درآمدی آن چه خواهد بود. آنها مطمئن نیستند که چگونه بازی آنها را تغییر خواهد داد.”

او اضافه کرد:

من در واقع فکر می‌کنم اولین بازی‌های بزرگی که روزانه چندین میلیون کاربر دائمی دارند – این بازی‌ها از استودیوهای نوپا می‌آیند. من شک دارم که آنها از بازار سنتی بازی های ویدیویی بیایند.”

یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت WAX ویلیام کویگلی در حال سخنرانی در وب سامیت

همچنین در پنل Web Summit، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Gamee، Bozena Rezab، گفت که پیش فروش NFT ممکن است مزایایی داشته باشد، اما این پتانسیل را دارد که توسعه دهندگان را با قرار دادن آنها در یک رابطه الزام آور با گیمرهایی که به دنبال یک محصول خاص هستند، به دام بیاندازد. کویگلی گفت که بسیاری از گیمرهای سنتی “نمی توانند NFT” را برای “آلودگی” تحمل کنند[ing] بازی» – چیزی که می تواند شرکت هایی را که به دنبال استفاده از بازی های مبتنی بر بلاک چین هستند کند کند.

کویگلی می‌گوید: «بزرگ‌ترین چیز جدید در افق که می‌تواند به بازی‌های مبتنی بر بلاک چین اجازه دهد واقعیت افزوده، واقعیت مجازی باشد. وقتی این اتفاق می‌افتد، من گمان می‌کنم که مدل درآمدی اصلی برای AR، بازی‌های VR چیزی شبیه به یک کالای قابل مبادله، NFT یا هر چیزی که اسمش را می‌گذاریم باشد. من فکر می‌کنم که این افزایش بزرگ بعدی در کاربران خواهد بود.”

مربوط: بازی های بلاک چین و پروژه های متاورس در سه ماهه سوم 1.3 میلیارد دلار جمع آوری کردند: DappRadar

به عنوان فضای رمزنگاری و بلاک چین به رشد خود ادامه می دهدهمچنین تعداد زیادی گزینه در دسترس کاربرانی است که علاقه مند به ادغام این فناوری در بازی های مورد علاقه خود هستند. سوپرا اوراکلز گزارش شده است ارزش بازار 5 توکن پرکاربرد درون بازی در ماه فوریه تقریباً 25 میلیارد دلار بود، با کل بازار بازی. پیش بینی کرد تا سال 2030 به بیش از 583 میلیارد دلار برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.