ناشر بازیهای موبایل Carry1st دور سرمایهگذاری 27 میلیون دلاری را برای پیشبرد پلتفرم انتشار و تولید محتوای دیجیتال خود در آفریقا بسته است – منطقهای که حامیان آن میگویند برای پذیرش Web3 آماده است.
دور بودجه 27 میلیون دلاری توسط Bitkraft Ventures با مشارکت اضافی از Andreessen Horowitz، همچنین به عنوان a16z هدایت شد. TTV Capital، Konvoy، Alumni Ventures، Lateral Capital و Kepple Ventures نیز در دور تامین مالی شرکت کردند.
آخرین معامله یک سال بعد انجام شد Carry1st 20 میلیون دلار بودجه را تضمین کرد توسط a16z و الفبای والد گوگل پشتیبانی می شود. در آن زمان، Carry1st گفت که این بودجه به سمت توسعه ظرفیت داخلی و رشد سبد محتوایی آن اختصاص خواهد یافت. این شامل کاوش بود Web3 بازی برای کسب درآمد و ادغام توکن های غیرقابل تعویض در تجربه بازی.
سخنگوی Carry1st به کوین تلگراف گفت که آخرین بودجه برای گسترش قابلیتهای Pay1st، پلتفرم کسب درآمد بهعنوان یک سرویس این شرکت، که به ناشران شخص ثالث اجازه میدهد تا درآمد بیشتری در آفریقا داشته باشند، استفاده خواهد شد.
به عنوان یک ناشر بازی، Carry1st یک راه حل کامل برای کسب درآمد و مدیریت بازی های موبایل در قاره آفریقا ارائه می دهد. در سال 2022، این شرکت با Riot Games مستقر در لس آنجلس، خالق League of Legends، برای اجرای آزمایشی پرداخت های محلی برای عناوین بازی خود در آفریقا شریک شد.
مربوط: شبکه لایتنینگ بیت کوین در انتقال فیات بین اروپا و آفریقا استفاده می شود
آفریقا به عنوان یکی از سریع ترین بازارهای دارایی دیجیتال در حال رشد در جهان ظاهر شده است. هجوم این قاره به ارزهای دیجیتال حتی مورد توجه صندوق بین المللی پول یا IMF قرار گرفته است. منتشر شده گزارشی که در ماه نوامبر منتشر شد، افزایش جذب در مکان هایی مانند کنیا، نیجریه و آفریقای جنوبی را برجسته کرد. صندوق بینالمللی پول با استناد به دادههای Chainalysis گفت که تراکنشهای ارزهای دیجیتال در این قاره در اواسط سال ۲۰۲۱ به ۲۰ میلیارد دلار در ماه رسید.
پذیرش کریپتو در آفریقا جمعیت جوان آن، سوءمدیریت دولت بر اقتصاد و فقدان زیرساخت های بانکی کارآمد پیشتاز است. در نتیجه، شهروندان بیشتری سیستم های پرداخت غیرمتمرکز مانند بیت کوین را انتخاب می کنند.بیت کوین) و استیبل کوین ها.
هنگامی که از سخنگوی Carry1st در مورد پتانسیل پذیرش Web3 در آفریقا سؤال شد، به Cointelegraph گفت که این منطقه در قدردانی از بازی منحصر به فرد نیست، اما فناوری تلفن همراه در دموکراتیک کردن دسترسی آن نقش خواهد داشت. بازیها تقریباً در همه جای دنیا شکل غالب رسانهها هستند. ما معتقد نیستیم که آفریقاییها اساساً با هیچکس دیگری در جهان متفاوت هستند – همه ما باید سرگرم شویم، با دیگران ارتباط برقرار کنیم و احساس پیشرفت شخصی داشته باشیم. ” گفتند و افزودند:
“موبایل دسترسی به بازیها را دموکراتیزه میکند به طوری که یک فرد برای لذت بردن از آن نیازی به کنسول 1000 دلاری ندارد، آنها میتوانند از یک دستگاه بازی استفاده کنند که از قبل در جیبهایش وجود دارد. در نتیجه، پذیرش بازیهای موبایلی در آفریقا به دلیل جمعیتشناسی فوقالعاده افزایش یافته است. افزایش نفوذ گوشی های هوشمند و افزایش درآمد.”