پلتفرم توسعه بازی های ویدیویی Unity تعداد زیادی از پلتفرم های رمزنگاری را به فروشگاه دارایی خود اضافه کرده است که هدف آن کمک به توسعه دهندگان علاقه مند به فناوری Web3 برای ساده سازی تلاش های غیرمتمرکز است.
وحدت گفت در 28 فوریه یک صفحه جدید دسته بندی «غیرمتمرکز» را در فروشگاه دارایی خود با پلتفرم های رمزنگاری «تأیید شده» منتشر کرد تا از توسعه دهندگانی که علاقه مند به ادغام تمرکززدایی در پروژه های خود هستند، حمایت کند.
MetaMask ارائهدهنده کیف پول کریپتو یکی از 13 پلتفرم موجود در فروشگاه بود که کیت توسعه نرمافزار (SDK) آن اضافه شد تا به توسعهدهندگان کمک کند تا کاربران را قادر به اتصال خود کنند. کیف پول MetaMask به “هر بازی توسعه یافته بر روی Unity.”
آمده است
راهاندازی MetaMask SDK در فروشگاه Unity Asset به توسعهدهندگان اجازه میدهد تا بازیهای خود را به کیف پول متصل کنند و کاربران را قادر میسازد تا با ویژگیهای دارای web3 در خود بازی تعامل داشته باشند. برای یک سطح کاملاً جدید از گیم پلی آماده شوید!
https://t.co/4JCvdhDtFF pic.twitter.com/gj001jH6ij
– MetaMask (@MetaMask) 28 فوریه 2023
بلاک چین از جمله سولانا (SOL) و تزوس (XTZ) همچنین SDK های خود را در کنار پلتفرم توسعه دهنده Immutable X برای کسانی که مایل به ساخت بازی های Web3 بر روی بلاک چین اتریوم هستند به فروشگاه اضافه کردند.
ادغامها به توسعهدهندگان اجازه میدهد تا «مدلهای مالکیت» را در بازیها تغییر دهند و بازیکنان را قادر میسازد تا منابع درون بازی را ایجاد، کسب کنند یا به دست آورند که میتوانند متعاقباً مطابق با Unity معامله یا فروخته شوند.
مربوط: چگونه بازی Web3 می تواند به پذیرش جریان اصلی برسد
اخیرا گزارش DappRadar نشان داد که گیمرها تقریباً نیمی (48٪) از کل فعالیت بلاک چین را در ژانویه 2023 تشکیل می دادند.
این گزارش بیان میکند که افزایش علاقه به توکنهای بازی ناشی از اطلاعیهها و اخبار مربوط به بازی Web3 است که آن را به جریان اصلی تبدیل کرده است.
سارا گرگلاس، تحلیلگر بلاک چین در DappRadar، قبلاً به کوین تلگراف گفته بود که بازی بلاک چین در حال حاضر در صنعت سنتی “یک عمودی” است، و معتقد است که با جذب بیشتر فناوری بلاک چین، “اقتباس بیشتری” برای بازی های وب 3 نیز به همراه خواهد داشت که “تبدیل خواهند شد”. مسیر اصلی.”
در همین حال، کایران وارویک، یکی از بنیانگذاران ایلیویوم، در 24 ژانویه به کوین تلگراف گفت که “چالش اصلی” در بازی های بلاک چین در حال حاضر جذب “بازیکن های معمولی” است. وارد بازار شود، به دلیل این تصور که بازی های بلاک چین «کیفیت پایین تر» هستند.