بر اساس گزارش جدید، آسیا برای صنعت بازی Web3 “مهم” است، زیرا در حال حاضر سهم اکثر گیمرها، درآمد بازی و علاقه زیادی به فناوری بلاک چین دارد.
یک 13 آوریل گزارش از پلتفرم تحلیلی DappRadar تاکید کرد بازار آسیا بیش از 1.7 میلیارد بازیکن بازی ویدیویی دارد که 55 درصد از گیمرهای جهان را تشکیل می دهند.
بر اساس این گزارش، بیش از نیمی از درآمد جهانی بازی را نیز در خود جای داده و مدتهاست که “نیروی محرکه” صنعت بازی جهانی بوده است.
با توجه به این عوامل، DappRadar ادعا می کند که منطقه آسیا “نقش مهمی در پذیرش بازی های بلاک چین ایفا می کند.”
چین، ژاپن و کره جنوبی بر صنعت بازی در آسیا تسلط دارند و 62 شرکت از 100 شرکت برتر بازی در جهان را بر اساس ارزش بازار در خود جای داده اند.
به گزارش DappRadar، چین رمزنگاری را ممنوع کرده و شرکت های بازی را از ادغام فناوری بلاک چین در بازی های خود منع کرده است.
در همین حال، شرکتهای بازی در ژاپن و کره جنوبی “پیشگام در پذیرش فناوری بلاک چین در بازی هستند” و به پتنت های اخیر سونی مرتبط با NFT و اعلامیه شرکت بازی سگا در مورد آن بازی بلاک چین آینده.
نظرسنجی از 1030 مرد و زن ژاپنی در محدوده سنی بین 20 تا 70 سال که در این گزارش ذکر شده است، چشم انداز امیدوارکننده ای را برای صنعت بازی های بلاک چین ژاپن نشان داد.
مربوط: غولهای بازی آسیا روی Web3 شرط میبندند تا چشمانداز جهانی بازی را متحول کنند
این نشان داد که بیش از 40 درصد از پاسخدهندگان با بازیهای بلاک چین آشنایی داشتند و بیش از نیمی از آنهایی که آشنا بودند، برداشت مطلوبی از آنها داشتند.
صنعت Web3 در مقیاس جهانی نیز مورد توجه قرار گرفت و تاکید شد که “کیفیت بصری و تجربه بازی” نسبت به سایر جنبهها مانند قیمت ورودی، تعداد کاربران فعال و بازی، “کمی” عوامل مهمتری برای گیمرها هنگام ارزیابی یک بازی جدید هستند. اقتصادها
این گزارش همچنین بر اهمیت airdrops در ایجاد انگیزه در گیمرها برای آزمایش بازی های جدید تاکید کرد.
گفته شد که ایردراپ ها “یک فاکتور اساسی” در نظر گرفته می شوند و گیمرها هنوز انتظار دارند قبل از شروع یک بازی جدید ایردراپ دریافت کنند.
مجله: چرا به انجمن بازی های بلاک چین بپیوندید؟ سرگرمی، سود و ایجاد بازی های بهتر