یکی از بنیانگذاران The Sandbox استدلال می‌کند که دارایی‌های دیجیتالی مانند ارزهای دیجیتال و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) باید به عنوان دارایی قانونی شناخته شوند، به‌ویژه که بیشتر جمعیت جهان دیجیتالی می‌شوند.

هفته گذشته در هفته گذشته در هفته بلاک چین در رم، با کریستینا لوکرزیا کرنر، سردبیر کوین تلگراف، صحبت کرد. سباستین بورگت گفت که به اصطلاح “بومی های دیجیتال” – کسانی که با دستگاه های دیجیتال بزرگ شده اند و متعاقباً اعتماد بیشتری به دستگاه های دیجیتال دارند – در حال رشد هستند.

بورگت گفت: «بیش از نیمی از جمعیت جهان در حال حاضر بومی دیجیتال هستند. ملل متحد گزارش شده است در دسامبر 2021 تقریباً دو سوم جمعیت جهان، نزدیک به 5 میلیارد نفر، آنلاین بودند.

ما باید آینده ای را برای آنها بسازیم که در آن اگر زمان و پول بیشتری را صرف دارایی های دیجیتال کنند، باید ارزش داشته باشند و به عنوان دارایی مناسب شناخته شوند.”

او اضافه کرد که Metaverse ممکن است راه جدیدی را برای اتصال بومیان دیجیتال ایجاد کند و دولت‌ها باید برای کار ارزش قائل شوند [and] مشاغلی را که در فضا اتفاق می‌افتند، بشناسید و شروع کنید به «اقتصاد دیجیتال به‌عنوان یک اقتصاد واقعی».

بورگت گفت در حالی که رویدادهای جهانی وجود دارد که ثبات جهانی را با چالش هایی مواجه می کند، مانند جنگ روسیه و اوکراین و تورم روزافزوناو معتقد است که متاورس می تواند «نیروی محرکی برای تأثیر مثبت، تأثیر اجتماعی، آگاهی بیشتر و فراگیری باشد».

بورگت بر این باور است که کاهش موانع تولید محتوای دیجیتال فرصت‌های جدیدی را برای بسیاری باز می‌کند و ارزهای دیجیتال می‌توانند فراهم کنند. دسترسی به پرداخت ها در کشورهایی که «سیستم بانکی شاید آنقدر توسعه نیافته است».

هوش مصنوعی (AI) یکی از «نیروهای محرک» است که می تواند به سازندگان قدرت دهد و روند ایده پردازی را با توجه به بورگت تسریع کنید.

مربوط: KBW 2022: حقوق مالکیت دیجیتالی کلیدی برای اقتصاد پر رونق Web3 – Yat Siu از Animoca

“هر چیزی که اکنون در ذهن دارید، یک پیام متنی است که می توانید آن را ارائه و تجسم کنید. قبلاً روزها طول می کشید.

بورگت هشدار داد، با این حال، در سطحی نیست که بتواند محتوا را بدون «کار انسانی» تولید کند.

بورگت گفت که امیدوار است بستری ایجاد کند که در آن افراد بتوانند استعدادها و مهارت‌های درونی خود را به بهترین شکل منعکس کنند که ممکن است در «دنیای مجازی» مانند کمک به سلامت روان به بهترین شکل شکوفا شود.

او افزود: «این پلتفرم بودن که این امکان را برای مردم فراهم می‌کند تا دلیل خود را پیدا کنند، عالی است.

“شما دنیایی را ایجاد می کنید که در آن تجربیات جدید، محتوای جدید، ایده های جدید می بینید و مجموع آنها همیشه مثبت تر از منفی است.”

Web3 Gamer: بازی SBF ‘اخلاقی’ حذف شد، روند ثبت نام بازی های Web3 بد است، Tomb Chaser