یکی از بنیانگذاران برندهای Animoca، Yat Siu، معتقد است که بازی‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) فقط سطح آنچه ممکن است را خراش می‌دهند و پیش‌بینی می‌کند که مدل‌های کاملاً جدیدی از بازی در نتیجه مالکیت دیجیتالی توسعه خواهند یافت.

سیو در صحبت با کوین تلگراف، رشد بالقوه بازی NFT را به بازی با تلفن همراه تشبیه کرد، که در مراحل شکل‌گیری نسبتاً پیچیده و درهم و برهم شروع شد و قبل از پرتاب شدن به محبوب‌ترین روش بازی در سراسر جهان تبدیل شد.

«بازی‌های موبایلی شکلی از یک نوع بازی را به ارمغان می‌آورد که قبلاً هرگز آن را ندیده‌ایم، بازی با یک دست و این چیزها، و نوآوری‌هایی در مورد نحوه بازی با هوش مصنوعی [artificial intelligence]. به دلیل این واقعیت که شما این فرم فاکتور محدود را دارید، به محبوب ترین فرم فاکتور در بازی تبدیل شد.»

Siu اظهار داشت که در حالی که بسیاری از بازی‌های بلاک چین خود نیز در این مرحله تجربه بدی دارند، کل بخش هنوز کاملاً جدید است. به این ترتیب، تا زمانی که مدل‌های پیشرفته‌تری ایجاد شوند که حول ایده‌های مالکیت دیجیتال، قابلیت همکاری، و ابزار اقتصادی برای کاربر.

با بازی‌های NFT، ما فقط سطح را خراشیده‌ایم. همه روی مالکیت بسیار متمرکز هستند. […] من فکر می‌کنم که در همه چیز رشد خواهد کرد و ما شاهد ظهور انواع جدیدی از قالب‌های بازی خواهیم بود، زیرا مالکیتی که قبلاً نمی‌توانستیم انجام دهیم.»

در دوره میانی، سیو به پلتفرم های بازی متاورس و بازی های آنلاین انبوه چند نفره به عنوان مدل هایی که به خوبی با NFT ها مطابقت دارند، زیرا “می توانید اقلام را مبادله کنید و سطوح عمیقی از طراحی اقتصادی دارید” که منطقی است.

این یکی از بنیانگذاران انیموکا همچنین استدلال کرد که بسیاری از کاربران فعلی مایلند بپذیرند که تجربه بازی بلاک چین در این مرحله لزوماً روان نیست.

او پیشنهاد کرد که این به این دلیل است که آنها از اهمیت داشتن سهام در بازی ها آگاه هستند، برخلاف مدل سنتی که در آن مردم سرمایه را در بازی هایی فرو می برند که هرگز نمی توانند آن را بازیابی کنند.

“منظورم این است که وقتی به این فکر می کنید [blockchain games]، می توانید بگویید که یک UX است [user experience] کابوس. اما به دلیل مالکیت، مردم آن را تحمل می‌کنند نه فقط به این دلیل که ارزشمند است، بلکه به این دلیل که معنی‌دار است زیرا این سرزمین من است، این ماشین من است.»

سیو در پاسخ به این سوال که چه زمانی فناوری NFT به نقطه‌ای از یکپارچگی می‌رسد که حتی یک مادربزرگ می‌تواند بدون آگاهی از آن استفاده کند، سیو تاکید کرد که این احتمالاً از طریق توکن‌سازی گسترده چیزهای فیزیکی، ادغام NFT با سرویس‌های رایج و نحوه تعامل مردم با هر یک از آنها خواهد بود. دیگر.

مربوط: بازی های بلاک چین و پروژه های متاورس در سه ماهه سوم 1.3 میلیارد دلار جمع آوری کردند: DappRadar

او بیان کرد که با توجه به تمرکز بیشتر جهان بر دیجیتال، کودکان قطعاً چیزهای دیجیتالی را می خواهند.

او گفت: «احتمالاً مادربزرگ یک کالای دیجیتالی برای نوه‌هایش می‌خرد تا نه تنها به عنوان هدیه‌ای که به آنها مربوط می‌شود، بلکه به‌عنوان راهی برای تعامل،» و افزود که برعکس، یک نوه حتی می‌تواند به آنها هدیه دهد. مادربزرگ یک تصویر دیجیتالی که آنها کشیده اند.

ما یک دنیای دیجیتال خواهیم داشت. این مصنوعات دیجیتال و هنر و خلاقیت و بازی و ابزاری که قرار است در هزاران و هزاران و هزاران شرکت کوچک متوسط ​​که این کار را انجام می‌دهند رشد کنند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.