ساختمان از متاورس یک فرآیند مداوم است. سباستین بورگت، یکی از بنیانگذاران متاورز Sandbox، حتی آینده فراجهان را در حال تکامل می نامند.
بورگت در گفتگو با گرت جنکینسون از Cointelegraph در کنفرانس فناوری Web Summit در پرتغال در 3 نوامبر گفت که آنچه امروز در Sandbox می بینیم «تکامل طبیعی اشیا» پس از تقریبا یک دهه کار است. تکامل متاورس، به ویژه نحوه تعامل برندها با کاربران، با سرعت زیادی شتاب گرفته است.
این توسعه سریع است که دارد سرمایه گذارانی که میلیاردها دلار سرازیر می کنند به پروژه های متاورس در سراسر فضا.
ما اکنون در Sandbox با بیش از 200 استودیو در سراسر جهان که به صورت روزانه در حال ساخت هستند، می بینیم. بورگت با اشاره به ابزارهای جدید در حال انتشار برای سازندگان
روگرفت عکس از @WebSummit
توتو ولف، @KristinaLCorner، @IOHK_Charles، @borgetsebastien، @gazza_jenks
: @JoseValBal pic.twitter.com/nfZ9qqSNAw
— Cointelegraph (@Cointelegraph) 3 نوامبر 2022
بسیاری از این استودیوها شامل نمادین، برندهای اصلی که ارزش پیدا کرده اند در تعامل با کاربران در یک هواپیمای دیجیتال. نامهای خانگی مانند گوچی، سریال مردگان متحرک، کیتی پری، اسنوپ داگ و غیره به سرمایهگذاری یا مشارکت متاورز پیوستهاند.
بورگت گفت که اغلب ناامیدی بزرگی از مصرف کنندگان است که نمی توانند در کنار نام های بزرگی که دوست دارند ایجاد کنند. این چیزی است که متاورس با پیشرفتش اجازه می دهد.
«این فقط در مورد نفوذ و دسترسی افراد مشهور یا برند نیست. همه چیز به محتوا مربوط می شود. شخصیتها، داستانها و مکانهایی که مردم با آنها آشنا هستند و میخواهند با آنها تعامل داشته باشند.»
جدای از ارزش برندهای درجه یک و افراد مشهور مشهور که در کلمات دیجیتالی ظاهر می شوند، بورگت گفت چیزی که باید برجسته شود کاربران واقعی هستند.
«بازیکنان خودشان با حضور در زمین زندگی میبخشند. این نیز چیزی است که باید ارزشمند تلقی شود زیرا به رشد شبکه کمک می کند.
بدون درگیر شدن کاربران فعال با ابزارها و تجربیات جدید، نمیتوان هرگونه تحولی در پلتفرم دیجیتال ایجاد کرد. نیازها و شکایات کاربر آینده را شکل می دهد یک فضای آنلاین داده شده به نظر می رسد.
چت کنار آتش شروع شد!
و اگر به آن نگاه کنید، برخی از مالکان وجود دارند @TheSandboxGame حاضر در جمعیت pic.twitter.com/EhRDiiZtlm
— Cointelegraph (@Cointelegraph) 3 نوامبر 2022
بورگت میگوید تعامل با یک پلتفرم چیزی فراتر از لایک کردن، اشتراکگذاری یا بازتوییت کردن است. به جای پیشرفت متاورس و تعامل کاربران در فضاهای دیجیتال، تعامل با هم، کاربر و برند در کنار هم ایجاد می شود.
برای من این یک نامزدی واقعی است. این چیزی است که بسیاری از برندها به آن نگاه می کنند زیرا نه تنها به Gen Z می رسند، بلکه به تعریف آینده خود در جهان های سه بعدی کمک می کنند.
با وجود اخیر شایعات پیرامون تعامل کم متاورس، سرمایه گذاران و حتی دولت ها نسبت به ساخت و ساز صعودی هستند خارج از دنیای دیجیتال اخیراً، شهری در ژاپن تصمیم گرفت که به آموزش متاورس روی بیاورد کمک به مشکلات غیبت دانش آموزان در منطقه.
در نروژ، یک سازمان دولتی محلی که با مالیات سروکار دارد تصمیم گرفت اولین شعبه متاورس خود را افتتاح کند برای برآوردن مهارت های فناوری نسل های بومی دیجیتال جوان تر.