HyperPlay، یک لانچر بازی بومی Web3 با کیف پول رمزنگاری داخلی، راه اندازی دسترسی زودهنگام خود را بر اساس اعلامیه توسعه دهنده در تاریخ 1 مارس اعلام کرده است.

لانچر بازی آنلاین با همکاری MetaMask ارائه‌دهنده کیف پول کریپتو ساخته شده است و هدف آن یکپارچه‌سازی کیف پول‌های رمزنگاری بازیکنان با کتابخانه‌های بازی مانند Epic Games Store، GOG (بازی‌های قدیمی خوب سابق) و فروشگاه HyperPlay خودش است.

پلتفرم جدید که توسط JacobC.eth، رهبر سابق عملیات Metamask تأسیس شده است، هیچ کمیسیونی از توسعه دهندگان دریافت نمی کند و در عوض قصد دارد برای کسب درآمد از پلتفرم به خدمات رمزنگاری مانند مبادله و پل متکی باشد.

کاربران نسخه آلفای جدید این پلتفرم می توانند کیف پول های جدید Metamask را در رابط کاربری خود ایجاد کنند و حتی می توانند کیف پول های موجود خود را از طریق دکمه “وارد کردن” وارد کنند.

JacobC.eth در صحبت با Cointelegraph گفت که این کیف پول را می توان روی یک بازی قرار داد و به کاربران این امکان را می دهد تا به سرعت تراکنش ها را در حین بازی تأیید کنند.

بر اساس این اعلامیه، HyperPlay پلتفرم خود را با 21 عنوان Web3 از جمله The Sandbox، Another World، Bionic Owl، DeFi Kingdoms، Moonblasters و غیره راه اندازی کرده است. علاوه بر این، به هر دو فروشگاه Epic Games و GOG متصل است و به بازیکنان این امکان را می دهد تا بازی های خود را از این پلتفرم های دیگر با استفاده از آن راه اندازی کنند.

بنیانگذار این پلتفرم به کوین تلگراف گفت که به یک جمع‌کننده بازی جدید نیاز است زیرا بازی‌های Web3 در حال حذف پلتفرم و مالیات بیش از حد توسط فروشگاه‌های بزرگ هستند، همانطور که او توضیح داد:

«امروزه، توسعه‌دهندگان بازی Web3 توسط اپل، استیم، گوگل و آن فروشگاه‌های قدیمی Web2 توسعه‌دهندگان را مجبور می‌کنند تا مالیات 30 درصدی را برای هر اقدام درون بازی که در اقتصادشان اتفاق می‌افتد، بپذیرند، بنابراین ما می‌خواستیم ایجاد کنیم. بازار رقابتی تر بین فروشگاه های بازی.

مربوط: موتور بازی Unity قابلیت Metmask را اضافه می کند

او همچنین استدلال می‌کند که این پلتفرم می‌تواند به بازیکنان یک کیف پول جهانی بدهد که نیازی به تغییر تب از بازی برای هر بار انجام تراکنش نداشته باشد، و بیان کرد:

ما Hyperplay را به عنوان یک برنامه دسکتاپ بومی ساخته‌ایم که به بازیکن اجازه می‌دهد کیف پول خود را به هر بازی که بازی می‌کند منتقل کند، و می‌خواهیم قابلیت همکاری، توسعه‌پذیری بدون مجوز و UX عالی را پیش‌فرض برای بازی‌های Web3 قرار دهیم.

JacobC.eth تاکید کرد که HyperPlay در یک ساخت آلفا است و ممکن است پایدار نباشد. این تیم امیدوار است که بازخوردی از بازیکنان آزمایش کننده دریافت کند و محصول را با حرکت به سمت عرضه عمومی کامل در آینده بهبود بخشد.

بر اساس گزارش اخیر DappRadar، تراکنش های بازی تقریبا نصف را تشکیل می دهد از تمام فعالیت های بلاک چین در ماه ژانویه. با این حال، بازی های وب 3 هنوز مبارزه برای رسیدن پذیرش اصلی به دلیل فرآیندهای پیچیده ورود. اسکوئر انیکس اخیراً اعلام کرد که چنین خواهد شد انجام سرمایه گذاری های عمده در فضا، زیرا فناوری بلاک چین را برای صنعت بازی در آینده ضروری می داند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.