تام هنکس در مصاحبه اخیر خود گفت که حتی اگر قرار باشد اتوبوس او را بزند، حرفه‌اش می‌تواند دوام بیاورد.

این تا حدی به لطف تحولات اخیر در این زمینه است هوش مصنوعی و حضور دیجیتالی او در The Polar Express.

هنکس در این برنامه گفت: “فردا ممکن است اتوبوس به من ضربه بزند و تمام، اما اجراهای من می توانند ادامه داشته باشند.” پادکست آدام باکستون.

این بازیگر و کارگردان برنده جایزه اسکار اولین پذیرنده فناوری تصویربرداری حرکتی بود و در سال 2004 در انیمیشن The Polar Express به عنوان یک شخصیت دیجیتال ظاهر شد. هنکس توضیح داد که چگونه این اولین باری بود که ما فیلمی را ساختیم که حجم عظیمی از داده‌های خودمان را در رایانه قفل کرده بود – به معنای واقعی کلمه شبیه آنچه بودیم.

او فاش کرد که مجریان و نمایندگان آنها اکنون در بحبوحه ظهور هوش مصنوعی تلاش می کنند تا حقوق خود را بر روی نمایندگی های دیجیتال خود تضمین کنند.

او گفت: «ما شاهد آمدن این موضوع بودیم، دیدیم که این توانایی وجود خواهد داشت که صفر و یک را از داخل یک رایانه گرفته و آن را به صورت و شخصیت تبدیل کنیم. از آن زمان تا کنون تنها یک میلیارد برابر شده است و ما آن را در همه جا می بینیم.»

این فناوری قبلاً چندین بار برای ادامه زندگی سینمایی هنرمندانی که درگذشته اند به کار گرفته شده است.

یکی از این نمونه ها، فیلم پرفروش سال 2015، «جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد» بود که در آن یک اکو دیجیتال بازیگر فقید کری فیشر برای تکمیل صحنه های او پس از مرگ ساخته شد. اخیراً، مستند 2021 «Roadrunner: A Film about Anthony Bourdain» به نمایش درآمد. جنجال – جدال سرسختانه زمانی که از هوش مصنوعی برای ایجاد یک جعلی عمیق از صدای سرآشپز محبوب و میزبان مسافرتی استفاده کرد.

هنکس می‌گوید: «اگر می‌خواستم، می‌توانستم دور هم جمع شوم و مجموعه‌ای متشکل از هفت فیلم را بسازم که من در آن‌ها نقش آفرینی کنم و از الان تا زمان پادشاهی 32 ساله باشم». اکنون هر کسی می‌تواند خود را در هر سنی که باشد از طریق هوش مصنوعی یا فناوری‌های جعلی عمیق بازسازی کند.»

صنعت سرگرمی به هوش مصنوعی می‌پردازد

پتانسیل هوش مصنوعی برای جایگزینی هنرمندان و نویسندگان به یک نگرانی فزاینده تبدیل شده است، احساسی که توسط انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) در حال انجام است. ضربه.

“من می توانم به شما بگویم که آنجا [are] هنکس گفت: بحث‌ها در همه اصناف، همه آژانس‌ها و همه شرکت‌های حقوقی در جریان است تا به پیامدهای قانونی چهره و صدای من و دیگران برسیم که مالکیت معنوی ماست.»

WGA، با آگاهی از این تهدید، حتی در مذاکرات خود با اتحاد تولیدکنندگان فیلم و تلویزیون (AMPTP) پیشنهادی را برای ممنوعیت استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن یا بازنویسی مطالب ادبی، خدمت به عنوان منبع یا آموزش هوش مصنوعی گنجانده است. .

هنکس در نمایش حمایت این هفته ملحق شد با نویسندگان اعتصابی، که بیان کردند که جامعه “در یک دوراهی تکاملی” قرار دارد.

هنکس ظهور هوش مصنوعی در فیلم را به اختراع ماشین چاپ گوتنبرگ تشبیه می کند. “این یک نسخه فوق العاده ضعیف شده از آن ماشین چاپ است.”

اگرچه تکنیک های فعلی اغلب شامل کنار هم قرار دادن فیلم های موجود و عناصر ایجاد شده به صورت دیجیتالی است، ابزارهای نوظهور هوش مصنوعی می توانند صحنه های پویا و واقعی تری ایجاد کنند. از طریق الگوریتم‌های یادگیری عمیق که می‌توانند حجم وسیعی از داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنند، هوش مصنوعی به زودی می‌تواند اجراهای کاملاً جدیدی را بر اساس کار گذشته یک بازیگر ترکیب کند.

هنکس اعتراف کرد که نسخه‌ای از او که توسط هوش مصنوعی ساخته شده است، ارزش‌های هنری او را نخواهد داشت و ممکن است در فیلم‌هایی ظاهر شود که او شخصاً آن را تأیید نمی‌کند.

“بدون شک، مردم می توانند بگویند، اما سوال این است که آیا آنها اهمیت خواهند داد؟” او گفت.

از اخبار ارزهای دیجیتال مطلع باشید، به‌روزرسانی‌های روزانه را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.