بلاک چین Klaytn KLAY

منبع: الکساندر یاکیموف

در دهه گذشته، تماشاگران در بازارهای مالی و فناوری به کریپتو و بلاک چین نگاه کرده‌اند و می‌پرسند که آیا و کی قرار است وارد جریان اصلی شود. به طور فزاینده ای مطمئن به نظر می رسد که آینده اکنون است. هر هفته که می گذرد، موارد استفاده جدیدی از بلاک چین در رسانه های رمزنگاری و کسب و کار گزارش می شود که کاربردهای آن از پوکر تا داروسازی را شامل می شود. با توجه به اینکه سه سال پیش، جای تعجب نیست. 87 درصد از مشاغل در ایالات متحده و اروپا در حال ارزیابی استفاده از بلاک چین بودند، و امروزه، این رقم تقریباً به طور قطع حتی بالاتر است.

در حال حاضر کارهای زیادی در مورد استفاده از بلاک چین در صنایعی مانند مالی، بانکداری و مدیریت زنجیره تامین انجام شده است. اما این تنها نوک کوه یخ است. فوربس اخیرا گزارش داده است که 90 درصد از شرکت‌های آمریکایی و اروپایی در فضای سرگرمی در حال ارزیابی گزینه‌های بلاک چین خود هستند. بنابراین فقط آن گزینه ها چیست؟ در اینجا برخی از آنها وجود دارد که در حال حاضر توسط برخی از محرکان اولیه استفاده شده است.

ساده سازی تولید تلویزیون و رسانه

از برخی جهات، شرکت های تلویزیونی و رسانه ای برای همگام شدن با پیشرفت سریع فناوری در بخش خود تلاش کرده اند. دیجیتالی شدن فرآیندها را مبهم کرده است و توزیع آنلاین می‌تواند کنترل آن را سخت‌تر کند و مهم‌تر از آن کسب درآمد است.

بلاک چین می‌تواند این چالش‌های نوظهور را حل کند و همچنین می‌تواند مشکلاتی را که برای دهه‌ها عوارض ایجاد کرده‌اند را کاهش دهد. به عنوان مثال، در طول فرآیند تولید، برخورد با بازیگران و اعضای خدمه پراکنده در مکان های مختلف در سراسر جهان می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. مانند تونی فواره اشاره کرد در مقاله اخیر رولینگ استون، بلاک چین به طور موثر «نوار قرمزی را که مانع بسیاری از پروژه‌های بزرگ می‌شود، از بین می‌برد».

همچنین ذکر این نکته جالب است که سرمایه گذارانی مانند Parkpine Capital سرمایه گذاری زیادی در استارت آپ های رمزنگاری مبتنی بر سرگرمی انجام می دهند. بنیانگذار احمد شعبانا اخیراً اظهار داشت که به لطف رمزنگاری، «صنعت سینما و سرگرمی آماده است تا کارکردهای تجاری خود را دوباره اختراع کند».

دو برابر کردن پوکر کریپتو

بخش کازینو یکی از اولین پذیرندگان بیت کوین بود، و به ویژه در ایالات متحده، منصفانه است که بگوییم رمزارز قبلاً به یک روش پرداخت اصلی تبدیل شده است. دلایل بسیار خاصی که این بخش برای این بخش بسیار مناسب است، به طور گسترده در جاهای دیگر پوشش داده شده است، و ما در اینجا دیگر به آنها نخواهیم پرداخت.

با این حال، پتانسیل رشد از این واقعیت ناشی می شود که بازی های کازینو فقط یک جنبه از iGaming را نشان می دهند. 120 میلیون بازیکن پوکر آنلاین در سراسر جهان وجود دارد و حدود نیمی از آنها در ایالات متحده زندگی می کنند. تمام مزایای کریپتو که به آنها اشاره کردیم، زمانی که iGamers به ​​دنبال آن هستند نیز صادق است سایت هایی برای بازی پوکر آنلاین با پول واقعی. در واقع، بازی آنلاین پوکر بلاک چین با پول واقعی شروع به دنبال کردن بازی های کازینو از نظر محبوبیت کرده است. بازیکنان پوکر آنلاین، طبیعتاً در مورد ریسک و بازدهی زیرک هستند. بلاک چین امنیت، ناشناس بودن و سرعت تراکنش بهینه را ارائه می دهد. برای بازیکنان در ایالات متحده یک محرک اضافی وجود دارد که محدودیت های بانکی در همه ایالت ها به جز تعداد انگشت شماری، روش های تراکنش دیگر را دشوارتر می کند.

ما را برای آخرین اخبار ارزهای دیجیتال دنبال کنید!

بازی برای کسب درآمد، بازی را متحول می کند

P2E، GameFi، آن را هر چه می خواهید بنامید، نشان دهنده آن است نوع جدیدی از بازی و با توجه به وسعت این بخش، چیزی است که ما نمی توانیم نادیده بگیریم. همانطور که بازی در دهه گذشته یا بیشتر تکامل یافته است، پلتفرم های آنلاینی که میلیون ها نفر می توانند در آن رقابت کنند ظاهر شده اند. اما آنها چالش هایی را برای خود به همراه آورده اند، از امنیت گرفته تا درآمدزایی موثر.

بلاک چین می‌تواند یک راه‌حل بازی موثر ارائه دهد که امنیت افزایش یافته، مالکیت واضح دارایی‌های درون بازی، ارزیابی دقیق‌تر و معنادارتر این دارایی‌ها، روش‌های پرداخت بهتر، پتانسیل همکاری بهبود یافته و موارد دیگر را به ارمغان می‌آورد.

مشکل مدل «فریمیوم» ایجاد شده از سال 2009 مشهود بود، زمانی که هیچ کس بیش از 12 نفر دیگر حتی نام بیت کوین را نشنیده بود. جنون فارمویل در اوج بود خریدهای درون برنامه ای و تراکنش های خرد که می تواند بازده گاوهای شما را بهبود بخشد یا باعث رشد سریعتر هویج شود، منجر به ظهور یک محیط “پرداخت برای برنده شدن” شد.

بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

P2E به طور موثری مانع ایجاد اکوسیستمی می شود که در آن تعامل درون بازی پاداش می گیرد و آن پاداش ها دارای ارزش واضحی هستند که می توانند در بازی یا خارج از آن در بازی های دیگر یا به روش های دیگر در اکوسیستم استفاده شوند. دارایی ها را می توان داد و ستد یا مبادله کرد که باعث افزایش تعامل و ایجاد جوامع در داخل و اطراف بازی ها می شود.

P2E در مراحل اولیه است. هم بازی ها و هم بهترین شیوه ها هنوز در حال توسعه هستند. با این حال، به نظر واضح است که پذیرش بلاک چین بخش عمده ای از صنعت بازی جهانی خواهد بود، چیزی که PwC تخمین می زند بیش از 320 میلیارد دلار ارزش دارد تا سال 2026. اگر این نشان دهنده پذیرش جریان اصلی نیست، پس سخت است که بگوییم چیست.

Crypto News Flash هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوا، دقت، کیفیت، تبلیغات، محصولات یا سایر مطالب موجود در این صفحه را تایید نمی کند و مسئولیتی در قبال آن ندارد. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند. کریپتو نیوز فلش به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه خسارت یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده ندارد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.