این داستان از GG می آید.
Power-Up بازی Web3 شما

GG را کشف کنید


مت سندرز (با نام مستعار M. Shadows) خواننده اصلی گروه هوی متال Avenged Sevenfold است. اما او خیلی بیشتر از یک متال‌هد معروف است: او همچنین یک گیمر است کریپتوپانکو یکی از ذهن‌های پشت سر بازی نقش‌آفرینی رایانه شخصی dungeon crawler گروه در سال 2014 به نام درود بر پادشاه: Deathbat.

در آخرین قسمت از رمزگشاییساندرز در پادکست gm دیدگاه خود را در مورد بازی‌های ویدیویی که از کریپتو و کریپتو استفاده می‌کنند به اشتراک گذاشت NFT ها– و موضع شدیدی در برابر به اصطلاح «متخصصان» که علیه آنها تجمع می کنند اتخاذ کرد وب 3 فن آوری.

او در مورد علاقه اولیه خود به دارایی های صرفا مجازی گفت: «من یک گیمر هستم، بنابراین کالاهای دیجیتال را درک می کنم. “من درک می کنم که کمبودی در آن وجود دارد.”

سندرز نسبتاً زود به ارزهای دیجیتال پرداخت و گفت که خرید کرده است بیت کوین، اتریوم، و لایت کوین در حدود سال 2016. اما او همچنین خیلی زود به NFT ها رسیده بود و شیفته انجمن اولیه کریپتوپانک ها شد.

او درباره سرور CryptoPunks Discord گفت: «این یک گروه بسیار پیچیده و آینده‌نگر از مردم بود. “راستش من از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتم. و من در زندگی واقعی با بسیاری از آنها دوست شدم.»

سندرز خود را در کریپتو و بازی غرق کرده است و این دو را یک تناسب طبیعی می‌داند. مانند بسیاری از حامیان NFT، او از پرداخت دلارهای کلان برای اقلام دیجیتالی در اکوسیستم های بسته و “باغ دیواری” بازی های ویدئویی آنلاین سنتی راضی نیست.

او درباره اقلام آرایشی در بازی‌های غیرکریپتو مانند شوتر بتل رویال گفت: «این دیوانه‌وار است که پولی را که برای پوست می‌پردازیم می‌پردازیم. فورتنایت.

در Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO)، پوسته‌های سلاح‌های آرایشی می‌توانند از صدها دلار تا مجموع شش رقمی در بازار ثانویه – اما آنها فقط در CS:GO کار می کنند. و در بسیاری از بازی ها، مانند فورتنایت، اقلام خریداری شده را فقط می توان در به اصطلاح “بازارهای خاکستری” به فروش رساند که ممکن است شرایط خدمات ناشر بازی را نقض کند.

سندرز نیز مانند بسیاری از گیمرهایی که در بازی‌های ویدیویی از امکانات NFT و کریپتو استقبال می‌کنند، معتقد است که ساخت چنین اقلام با ارزشی که به راحتی قابل فروش و قابل انتقال هستند، ریسک بازی‌ها را به سطح بالاتری می‌برد. او این احتمال را مطرح کرد که برخی می‌توانند به دنبال بهره‌برداری از چنین اقتصادهایی باشند، اما پیش‌بینی کرد که راه‌حل‌های فنی توسعه خواهند یافت.

او در مورد یک بازی احتمالی بلاک چین با ریسک بالا گفت: “این می تواند ترسناک و جالب باشد، یا می تواند به سادگی همان کاری باشد که بچه های ما انجام می دهند.”

او احساساتی را که توسط بازیگران برتر صنعت بازی‌های کریپتو به اشتراک گذاشته شده بود، تکرار کرد بازی های گالا، سولانا، و عدن جادویی: نسل بعدی بازی‌های توکن‌سازی‌شده در واقع باید سرگرم‌کننده باشند، و هیچ مقدار پاداش یا انگیزه‌های رمزنگاری نمی‌تواند یک بازی بد را خوب کند.

“ابتدا باید یک بازی عالی داشته باشید. سندرز گفت: “اوه، ما یک بازی NFT هستیم و بازی ما اینجاست.”

او همچنین بزرگترین طرفدار اصطلاحات تخصصی رمزنگاری مانند ” نیستوب 3 بازی» و استدلال کرد که چنین عباراتی می تواند باعث سردرگمی و مشکلات برندسازی شود. در عوض، خواننده می‌خواهد محتوا و کاربرد را در پیش‌زمینه ببیند. با این حال، وقتی از او در مورد مسائل گسترده‌تر پرسیده شد، سخنی کوتاهی نکرد واکنش منفی علیه NFT ها در بازی.

او گفت: «در همه جا فقط واکنشی وجود دارد»، و افزود که رسانه‌های جریان اصلی همه رمزارزها را با «متخصصانی» که در واقع این فناوری را درک نمی‌کنند، ترکیب کرده‌اند.

«انسان ها داستان سرایی هستند، چیزهایی مبتنی بر روایت، درست است؟ سندرز استدلال می‌کند که آن‌ها به یک داستان نیاز دارند، باید یک روایت داشته باشند، پشت چیزها جمع می‌شوند، و بسیار قبیله‌ای هستند. “آنچه اکنون اتفاق می افتد این است که همه چیز بر خلاف این روایت است که “این می تواند به شما کمک کند.” و بنابراین آنقدر قوی شده است که فقط باید موارد استفاده بسیار خوبی وجود داشته باشد.”

از اخبار ارزهای دیجیتال مطلع باشید، به‌روزرسانی‌های روزانه را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.