توسعه دهندگان بازی در حال دریافت پلتفرم جدیدی هستند که بر اساس آن بازی‌های Web3 را می‌سازند، با پیوندی بین Polygon Labs و Immutable برای راه‌اندازی یک بازی جدید. دانش صفر ماشین مجازی اتریوم (zkEVM).

در این همکاری دو شرکت لایه 2 اتریوم یک “ZkEVM غیرقابل تغییر” ایجاد می کنند – یک Polygon (MATIC)-powered zkEVM به طور کامل در پلت فرم توسعه بازی Immutable’s Web3 پشتیبانی می شود.

برای 27 مارس برنامه ریزی شده است راه اندازی نسخه بتا mainnet، zkEVM Polygon اعتبار انبوه داده های تراکنش را با جمع کردن آنها در یک تراکنش که سپس در شبکه اتریوم تأیید می شود، امکان پذیر می کند. همین فناوری در راه حل zkEVM Immutable وجود خواهد داشت.

رئیس Polygon Labs، رایان وایات، به Cointelegraph گفت که این فناوری به توسعه‌دهندگان بازی اجازه می‌دهد تا به جای اینکه نیاز به منحرف کردن منابع به سمت ساخت بازی روی زنجیره داشته باشند، روی ساخت یک بازی عالی تمرکز کنند.

“این به طور گسترده ای انتخاب را برای توسعه دهندگان ساده می کند و به ما کمک می کند تا روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنیم – که مسئولیت پذیرفتن مدیران بزرگی است که روزانه از بازیکنان سوء استفاده می کنند.”

در بیانیه‌ای جداگانه، رابی فرگوسن، یکی از بنیان‌گذاران و رئیس Immutable اعلام کرد که سالانه میلیاردها دلار از پوسته‌های درون بازی بدون هیچ حقی برای بازیکنان فروخته می‌شود.

او گفت: “ما در حال تغییر آن هستیم تا بازیکنان کنترل را در دست داشته باشند و مالکیت انتظارات است.”

وایات به کوین تلگراف گفت که علیرغم رقابت Immutable و Polygon Labs، این همکاری به هم پیوست و افزود که این فناوری “واقعاً ما را به سرعت همسو کرد” و “برای گیمرها و توسعه دهندگان بازی خوب بود.”

نظرسنجی ChainPlay از گیمرهای بلاک چین در آگوست گذشته نشان داد که 81 درصد آنها را در اولویت قرار می دهند تجربه مثبت و سرگرم کننده در بازی پس از آنکه 89 درصد گزارش از دست دادن پول در زمستان کریپتو 2022 را گزارش کردند.

وایات گفت که در حال حاضر، توسعه دهندگان بیش از حد بر روی چگونگی «در واقع ساختن یک بازی زنجیره ای» تمرکز کرده اند، که تمرکز را از «ساخت یک بازی واقعا عالی» دور می کند.

او گفت: “شما واقعاً نباید نگران این بخش های مختلف زیرساخت و توسعه بازی باشید.” «این چیزها باید آسان باشد. شما باید بتوانید به راحتی با آن وصل و بازی کنید.”

انتظار می‌رود شبکه آزمایشی در پایان سه ماهه دوم منتشر شود و برخی از رابط‌ها برای ساخت بر روی zkEVM در 20 مارس در دسترس خواهند بود.

مربوط: تجزیه و تحلیل GameFi به گیمرهای بلاک چین کمک می کند تا بازی های کریپتو را غربال کنند

فرگوسن گفت که آنها تصمیم گرفتند برای اکوسیستم بازی مبتنی بر اتریوم بسازند زیرا «بسیار بهتر است که چیزی را که همه می‌خواستند از آن استفاده کنند، مقیاس‌بندی کنیم. […] به جای اینکه سعی کنید و مستقیماً با اتریوم رقابت کنید.”

او گفت: «روش صحیح برای ورود به میلیارد بازیکن بعدی، رقابت با اتریوم نیست، بلکه ساخت و توسعه بر روی آن و مقیاس‌پذیری با آن است. ” عنوان بازی

چیزی که نیاز دارد، زیرساخت فوق‌العاده یکپارچه و پلتفرمی است که در آن کاربران می‌توانند مالکیت واقعی اقلام خود را بدون اینکه حتی بدانند Web3 زیر سرپوش است، به دست آورند.»

فرگوسن اضافه کرد که امیدوار است موفقیت این پلتفرم به این معنی باشد که «حقوق مالکیت دیجیتال در بازی یک هنجار است» به طوری که بازی‌ها «به جای شرکت‌های غول‌پیکر» متعلق به همه بازیکنان باشد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.