بازی های بلاک چین هزاران بازیکن و همچنین شرکت هایی را که می خواهند به این بازی بپیوندند را جذب می کند. برخی از رمزارزها را می شناسید، مانند سرمایه گذاری با برندهای Animoca 61 پروژه های مربوطه با این حال، شرکت های Web2 نیز نقش مهمی ایفا می کنند: گزارش گیم فای Chainplay در سال 2022 حتی ثابت می کند که از هر 4 مشارکت کننده 3 نفر در سراسر جهان به لطف GameFi وارد دنیای بلاک چین می شوند. برخی از آنها را نام ببریم و به انگیزه آنها اشاره کنیم!
استودیوهای بازی Web2 به GameFi امیدوارکننده روی می آورند و به توسعه و پذیرش آن کمک می کنند. به عنوان مثال، Roblox یک متاورس غیربلاک چینی است یکپارچه Web3 با PlayDapp، که در آن کاربران می توانند از شخصیت های منحصر به فرد NFT و Roblox لذت ببرند، در مدارس شرکت کنند، به بازار بروند، ماهی بگیرند یا فوتبال بازی کنند. در همین حال، یوبی سافتیک ناشر فرانسوی بازی ویدیویی که با عناوینی مانند Assassin’s Creed شناخته می شود، از Cross the Age، اولین بازی کارتی کلکسیونی موبایل با چرخه ارزش کامل، پشتیبانی کرد.
به نظر می رسد که VC ها منبع اصلی هستند شناخته شده تامین مالی GameFi بنابراین، اجازه دهید تعدادی از آنها را نام ببریم. Galaxy Interactive می خواهد 325 میلیون دلار برای GameFi جمع آوری کند. به عناوین معروفی مانند خدایان رها شده و انجمن نگهبانان. Bitkraft Ventures، یک شرکت مشاوره مهندسی نرم افزار، اعلام کرد که 75 میلیون دلار برای پروژه های بازی بلاک چین نسل بعدی جمع آوری می کند. در همین حال، LD Capital به حمایت از دنیای بلاک چین ادامه می دهد و پلتفرم های بازی مانند Metaverse Magna را تقویت می کند.
در همین حال خود VC ها توسط بازیگران بازار آزاد. چندین غول معروف به شدت به GameFi علاقه مند هستند! به عنوان مثال، آلفابت که به عنوان برترین مشارکت کننده در زمینه بلاک چین شناخته می شود، صنعت بلاک چین را با 1.5 میلیارد دلار در این بخش، از جمله شرکت های بازی مانند Dapper Labs، تقویت کرد.
سامسونگ منابعی را وارد کرد 13 پروژه های بلاک چین، از جمله Axie Infinity، Sky Mavis و CryptoKitties. در همین حال، آن را نیز بسیار قدرتمند GameFi پشتیبانی می کند برندهای آنیموکا! مثال دیگر LG Technology Ventures است که به 93 میلیون دلار Sandbox کمک کرد تامین مالی سرمایه گذاری خطرپذیر.
دلایل اصلی علاقه مندان به وب 2 علاقه شامل آینده بالقوه «پایدار و با ارزش» GameFi و پذیرش بهتر F2P است که 60 درصد از بازار را تشکیل می دهد. در مرحله بعد، آنها بر فرصت بهبود حفظ با توانمندسازی مالکیت کاربران تأکید می کنند.
هنگام تصمیم گیری از اینکه کدام پروژه ها حمایت شوند، عوامل متعددی در نظر گرفته می شوند. بررسی داده ها از چندین گزارش! اکثر مشارکت کنندگان توجه دارند سرگرم کننده به عنوان نیروی محرکه اصلی پروژه های GameFi که باید مورد توجه قرار گیرد. 71٪ برای جاذب هستند گیم پلی، 69% روی جامعه تمرکز کنید و 66 درصد حامیان و شرکا را در اولویت قرار می دهند. در همین حال، توکنومیک های چشمگیر برای 49 درصد از پاسخ دهندگان حیاتی است.
همانطور که مشاهده می کنید، مقدر شده است برای بزرگتر شدن، GameFi همچنان عناوین Web2 را جذب می کند. بنابراین، پذیرش گسترده‌تر آن انتظار می‌رود. محکم نگه دارید و منتظر بمانید تا بررسی کنید که آیا به حقیقت می پیوندد یا خیر!

پروم را دنبال کنید:
سایت اینترنتی: prom.io/
توییتر: twitter.com/prom_io
اطلاعیه های تلگرام: t.me/prom_ann
چت تلگرام: t.me/prom_io
اختلاف: discord.gg/prom
اینستاگرام: instagram.com/prom_io_official
یوتیوب: www.youtube.com/channel/UC2mC_ZMPnrivHGgz5CaZnvQ



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.