درباره نویسنده

Mo Shaikh یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Aptos Labs، مستقر در پالو آلتو، کالیفرنیا است. او یک بنیانگذار سه بار با بیش از یک دهه تجربه در خدمات مالی چندملیتی و بلاک چین/کریپتو است.

هیچ کد تقلبی برای ایجاد بازی هایی که مردم واقعاً می خواهند بازی کنند و بازاریابی آنها در مقیاس جهانی وجود ندارد.

چه یک انتشارات میلیارد دلاری باشید یا یک توسعه‌دهنده فردی، موفقیت به زمان، سرمایه‌گذاری، تخصص فنی، آزمایش و یک استراتژی قوی برای ورود به بازار نیاز دارد.

انتظار می رود صنعت بازی جهانی ارزش داشته باشد 321 میلیارد دلار تا سال 2026، و بسیاری از بازیکنان در حال ازدحام به بازار هستند. اما مهمترین عامل در توسعه بازی، حس اجتماع و تجربیات مشترکی است که بازی در اختیار حدود 3.2 میلیارد گیمر قرار می دهد.40 درصد از جمعیت جهان). این روحیه جامعه، صرف نظر از ارقام مالی، همیشه یک جنبه اساسی از بازی بوده است.

بازی Web3 بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد: بازی سازی غیرمتمرکز برای توسعه دهندگان و شرکت ها، و همچنین ارزش اجتماعی و اقتصادی برای گیمرهایی که به دنبال رقابت و ارتباط با مردم در سراسر جهان هستند.

بازی های بهتر = جریان نقدی بهتر

اولین پذیرندگان بازی Web3 هستند بسیار درگیر در توسعه بازی قبل و بعد از عرضه، ارتقاء تجربه کاربری و تأمین مالی، که مستقیماً به موفقیت سازنده بازی ترجمه می شود. تراکنش‌های درون بازی، از جمله توانایی برش NFT از ویژگی‌ها و آواتارهای بازی، جریان‌های درآمدی جدیدی را برای شرکت‌ها و تجربیات شخصی‌سازی‌شده‌تری را برای گیمرها ارائه می‌دهد.

بازی بیش از نیمی از آن را تشکیل می دهد از تمام تراکنش های روی بلاک چین. و جامعه تازه شروع شده است.

حرکت به سمت مدل مالکیت فردی

جنبه های منفی تمرکز، به عنوان توسط ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم تجربه شده است در حین بازی World of Warcraft، با بازی Web3 حذف می شوند. با ادغام مخاطبین هوشمند و تبدیل آیتم های مجازی بازی به NFT، قدرت به بازیکنانی که اکنون می توانند ویژگی های بازی خود را داشته باشند، باز می گردد. حتی اگر یک بازی تعطیل شود، ظاهر ویژگی‌های بازی بازیکن می‌تواند زنده بماند—تا زمانی که جامعه‌ای برای حمایت از بازی وجود داشته باشد.

بازی Web3 به همه مزایای تمرکززدایی را ارائه می دهد، به این معنی که هیچ تهدید یا خطری برای ظهور یک رهبر یا شرکت برای محدود کردن تجربیات وجود ندارد. گیمرها از سراسر جهان می توانند به بازی های Web3 دسترسی داشته باشند و عناصر اصلی تجربیات خود را داشته باشند. سپس سازندگان بازی می‌توانند از داور انحصاری به کارگزار دسترسی پیدا کنند و گیمرها بتوانند از تجربیات بازی خود کسب درآمد کنند.

حرکت از زمین بازی توسعه دهندگان به استاندارد جهانی بازی

بازی Web3 این پتانسیل را دارد که پل طبیعی بین Web2 و Web3 باشد. این اساساً به گونه‌ای ساخته شده است که به گیمرها امکان می‌دهد به طور یکپارچه بین بازی، معاشرت و تجارت در هر دو دنیای فیزیکی و مجازی حرکت کنند. و امکانات از نظر مالی، اجتماعی، و گیم پلی بی پایان است، با 164 میلیون گیمر افراد 13 تا 64 ساله در ایالات متحده به تنهایی برای تجربه های جدید آماده شده اند.

برای اینکه استانداردهای بازی Web3 پدیدار شوند و به یک هنجار تبدیل شوند، دنیای بازی نیاز به دسترسی به یک بلاک چین و منابع توسعه دهنده کارآمد دارد، مانند Aptos و Unity SDK، که پیشرفت را حتی بیشتر در سراسر اکوسیستم تسریع می کند.

بازگرداندن تجربه بازیکن به گیمرها

بازی Web3 به گیمرها این امکان را می دهد که روی داشتن NFT های مرتبط با بازی فردی خود سرمایه گذاری کنند. می توانند ایجاد کنند DAO ها، که مانند کلوپ های هواداران با ورودی مستقیم در تولید و کارگردانی بازی هستند. اعضای انجمن یک بازی خاص می توانند در مورد مسائل مهمی که به همه چیز در مورد تجربه بازیکن مربوط می شود رأی دهند و مطمئن باشند که نتایج به گیم پلی بهتر و در دسترس تر تبدیل خواهد شد.

به دنبال Web3 برای حل یک مشکل مهم: تقلب

در سطح پلت فرم، ساخت بازی بر روی بلاک چین مزایای اساسی دارد: تأیید، امنیت، اتصال و خلاقیت برای همه افراد درگیر. همچنین به جلوگیری از کلاهبرداری کمک می کند، که یکی از رایج ترین چالش ها در سیستم عامل های بازی مدرن است.

فناوری بلاک چین تضمین می‌کند که همه تراکنش‌ها (مانند فروش NFT) و تعاملات بین طرف‌های مختلف تأیید شده و قانونی هستند. شرکت ها همچنین می توانند از فناوری بلاک چین استفاده کنند تا تضمین کنند که هیچ شخص یا طرفی برای خدمات یا کالاهای ارائه شده دو بار پرداخت نشده است، زیرا هر تراکنش ثبت می شود.

اما ما باید قابلیت حمل دارایی را به عنوان چسبی که کل تجربه بازی را به هم متصل می کند و بهبود می بخشد – و آنچه بازی های Web2 و Web3 را از هم جدا می کند، محکم کنیم.

توانایی داشتن و انتقال قطعات از یک تجربه بازی به بازیکنان کمک می کند تا سرمایه گذاری کنند و می سازد جوامع و اقتصادها همچنین به توسعه دهندگان منفرد و ناشران بازی Web2 مانند EA یا Nintendo راه‌های خلاقانه برای ساخت بازی‌های زنجیره‌ای، جذب سرمایه و بازاریابی به آن ۳.۲ میلیارد گیمر (و در حال افزایش) در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

از اخبار ارزهای دیجیتال مطلع باشید، به‌روزرسانی‌های روزانه را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *