این داستان از GG می آید.
Power-Up بازی Web3 شما

GG را کشف کنید


با توسعه سریع هوش مصنوعی، این فناوری به سرعت راه خود را در صنعت سرگرمی باز می کند. اکنون برخی از گیمرها پس از اینکه Cyan Worlds، سازنده بازی‌های ویدیویی کلاسیک Myst و Riven، از ابزارهای هوش مصنوعی برای توسعه بازی جدید خود Firmament استفاده کرد، ناراحت هستند.

استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، طبق انتشارات بازی های ویدیویی کوتاکو، ابتدا مشاهده شد توسط وبلاگ نویس گریگوری اوری ویر. پس از انجام بازی و تماشای تیتراژ، متوجه عدم شناخت صداپیشگی کاراکترها شد – تا اینکه یک دسته بندی مورد انتظار در طول پخش تیتراژ ظاهر شد.

Cyan Worlds در زیر یک بنر «محتوای به کمک هوش مصنوعی»، تمام ویژگی‌هایی را که توسط هوش مصنوعی در بازی ایجاد شده یا تقویت شده‌اند، از جمله مجلات، گزارش‌ها، داستان‌ها، آهنگ‌ها، شعرها، صداگذاری و حتی تصویر زمینه درون بازی فهرست کرده است.

نظری در Firmament Kickstarter می‌گوید: «بسیار ناامید شدم از استفاده از هوش مصنوعی در ایجاد Firmament. صفحه. “اگر این سرقت ادبی است [homogeneity] چیزی است که ما می‌توانیم به جای جهان‌های خلق شده عاشقانه، ساختن جهان و اجرای بازی‌های Cyan گذشته، انتظار پیشرفت داشته باشیم، پس این شرکت واقعاً علاقه من را از دست داده است.”

یکی دیگر از حامیان کیک استارتر نوشت: “من می خواستم این بازی را دوست داشته باشم، اما واقعاً فکر نمی کنم بتوانم.” «و اینکه یاد بگیریم «محتوای با کمک هوش مصنوعی» چقدر در محصول نهایی نقش داشته است (مخصوصاً اینکه این را فقط بعد از این واقعیت در تیتراژ یاد بگیریم)، ​​صادقانه به نظر من خیانت به عهد من است.»

Cyan Worlds گفت کوتاکو از ابزارهای هوش مصنوعی در Firmament برای افزایش محتوای درون بازی استفاده کرد، اما اضافه کرد که دخالت انسان همچنان ادامه دارد. این استودیو گفت که فناوری هوش مصنوعی به تنظیم محصول نهایی، از جمله صداگذاری، با تایید مجری کمک کرده است. به عنوان مثال، سیان گفت که صداگذاری ضبط شده توسط انسان در نهایت توسط هوش مصنوعی تقویت شده است.

عدم شناسایی صداپیشگان یکی از نگرانی‌هایی است که اعضای انجمن بازیگران سینما (SAG-AFTRA) که شامل صداپیشه‌ها می‌شود، به اعتصاب در روز دوشنبه منجر شد. یکی از نگرانی های اعلام شده اتحادیه، استفاده بالقوه از هوش مصنوعی برای بازسازی صدای اعضا با استفاده از محتوای قدیمی تر است.

دانکن کرابتری-ایرلند، مدیر اجرایی ملی SAG-AFTRA و مذاکره کننده ارشد گفت: این انجمن به دنبال “رضایت آگاهانه و غرامت عادلانه” است اگر شما می خواهید از هر نوع هوش مصنوعی یا فناوری دیجیتال برای بازسازی تصویر یا شبیه دیگران استفاده کنید. رمزگشایی در یک مصاحبه– قبل از اینکه اتحادیه با الف موافقت کند خاموشی رسانه ای.

مانند سایرین در بخش فناوری، توسعه دهندگان بازی قصد دارند از پیشرفت های سریع در هوش مصنوعی استفاده کنند. توسعه دهنده Overwatch و Diablo بلیزارد سرگرمی گزارش شده است که از این فناوری برای کمک به طراحی شخصیت های غیر بازیکن استفاده می کند.

مایک ایبارا، رئیس بلیزارد، گفت که هوش مصنوعی جایگزین هنرمندان انسانی نیست، بلکه بیشتر به فرآیند خلاقیت اضافه می‌کند.

Ybarra در ادامه گفت: «رویکرد ما در بلیزارد استفاده از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی به روش‌هایی است که افزایش دهنده، همدلانه است و به تیم‌های با استعداد ما اجازه می‌دهد زمان بیشتری را صرف تفکر خلاق و وظایف با بالاترین کیفیت کنند.» توییتر.

از اخبار ارزهای دیجیتال مطلع باشید، به‌روزرسانی‌های روزانه را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *