این داستان از GG می آید.
Power-Up بازی Web3 شما
برو کنار، زنومورف ها– یک بیگانه جدید در شهر است و نام او Reyu است.
ریو اولین شخصیت قابل بازی NFT است که از فرانچایز آینده یونیورس Random Games پدیدار شده است. تا کنون، این تیم یک کتاب کمیک Reyu منتشر کرده است، 20000 ریو NFT بر اتریوم شبکه مقیاس بندی چند ضلعی، هشت داستان کوتاه تخیلی با تصاویر بصری، و «The Proving Grounds»—نوعی مینی بازی همه جانبه که در آن بازیکنان می توانند در یک محیط بازی دیستوپیایی مسابقه دهند و ربات ها را در حالی که می خواهند در جدول امتیازات بالا بروند، نابود کنند.
اما این خیر است داوکی داش— The Proving Grounds یک تجربه سینمایی فوقالعاده زیبا است و شبیه به آغاز یک بازی AAA است.
نگاهی به داخل یونیورس بیندازید:
جای تعجب نیست که Proving Grounds خیلی خوب به نظر می رسد-بازی های تصادفی دارای تیمی از سازندگان و نویسندگان کهنه کار بازی است. تونی هارمن، مدیر عامل Random در زمان ریاست در توسعه دهنده اصلی DMA Design و نویسنده Random Games به ایجاد Grand Theft Auto کمک کرد. برنت فریدمن روی توسعه روایت برای بازی هایی مانند League of Legends و Call of Duty و همچنین برای بازی ها کار کرده است سریال تلویزیونی مانند «جنگ ستارگان: جنگهای کلون» و «پیشتازان فضا: سازمانی».
Wyeth Ridgway، مدیر ارشد فناوری Random Games و یکی از بنیانگذاران Random Games گفت: «با The Proving Grounds، میخواستیم آنچه قهرمانان یونیورس ما میتوانند در یک محیط گیمپلی انجام دهند را به نمایش بگذاریم و مزه آنچه را که قرار است انجام دهند، ارائه دهیم. رمزگشایی از طریق ایمیل.
در حین رمزگشاییدر آزمون بازی Proving Grounds، نورپردازی واقع گرایانه و با جزئیات بود، حرکت شخصیت صاف و صیقلی بود، و محیط ها یادآور فیلم «بیگانه» به نظر می رسید. موسیقی فوراً جذاب بود، در حالی که نقشه پیچ و خممانند Proving Grounds کمی شبیه یک پازل سهبعدی به نظر میرسید – مثل اینکه بازی پرطرفدار Valve در سال 2007 به دنیایی تبدیل شد که Reyu باید از آن فرار کند.
ریو خود یک مدل بسیار دقیق است و قسمتهای مساوی آن تهدیدآمیز و تراشیده است، با یک زره اسکلت بیرونی عضلانی، چیزی که به نظر میرسد یک شمشیر لیزری جادویی است، و تفنگی که شبیه تفنگ، قسمتی از کمان پولادی است.
وب سایت یونیورس ریو را به عنوان یک راهب جنگجو معرفی می کند و این شرکت قصد دارد در ماه ها و سال های آینده شخصیت های بیشتری را از فرنچایز خود منتشر کند. از نظر من، ریو مانند یک هیبرید انسان-کسنومورف به نظر می رسد… تصور کنید صلح بین کهکشانی – یا هرج و مرج – چنین اتحادی به ارمغان خواهد آورد!
ریدوی گفت که همه مقایسه ها به کنار رمزگشایی که جهان بیشتر شبیه “a روبلوکس برای بازی AAA» نسبت به یک فرنچایز منبع بسته Web2. در واقع، او تاکید کرد که هرکسی میتواند داراییهای یونیورس را دانلود کند و داستانهای خود را بر اساس اطلاعات والدین تعریف کند.
آینده فرنچایز جاه طلبانه چیست؟ این استودیو رویکرد اول بازی و جامعه اول را در پیش گرفته است.
Ridgway گفت: «مرحله بعدی بازی چندنفره نبرد رویال است، سپس ما یک SDK را با تمام داراییها و ابزارها به اشتراک میگذاریم، و به اضافه کردن قهرمانان و قابلیتها ادامه میدهیم تا جامعه بتواند هر آنچه را که میخواهد بسازد.»