لباس‌های ویجرها به رنگ‌های تیمی تعیین‌شده تبدیل شد و بازیکنان شروع به جمع شدن در گروه‌ها کردند. لحظاتی بعد، یک کرم چاله به «مرداب» باز شد و بازیکنان را برای تکمیل وظایف و کسب امتیاز به منطقه تیم خود منتقل کرد. این بازی شامل چندین دستورالعمل حواس پرت بود، از جمله جمع آوری “حباب های جادویی” برای دادن به وزغ های دیجیتالی که شعله های آتش را از دهان خود پرتاب می کردند. در تمام این مدت، مسافران می توانستند بدوند، بپرند، پرواز کنند و فضای چند بعدی را کشف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *