انجمن بازی‌های غیرمتمرکز Yield Guild Games (YGG) می‌گوید صنعت بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین باید به استراتژی‌های بومی‌سازی‌شده برای جذب گیمرهای Web3 نگاه کند.

هفته گذشته اندی چو، رئیس توسعه اکوسیستم YGG و برایان لو، شریک شرکت VC مستقر در تایوان Infinity Ventures Crypto (IVC) در نمایشگاه بازی‌های توکیو 2022 با Cointelegraph صحبت کردند. از subDAO های خود استفاده می کند.

YGG ابتدا در اواخر سال 2020 در فیلیپین راه اندازی شد، اما پس از سرمایه گذاری اولیه از IVC، این دو با یکدیگر همکاری کردند تا YGG را از طریق subDAO در سراسر جهان گسترش دهند، در ابتدا از آسیای جنوب شرقی شروع شد.

طبق اصطلاحات YGG، SubDAO ها به عنوان یک «اقتصاد مینیاتوری و تخصصی که با یک اقتصاد بزرگتر و فراگیر در تعامل است» تحت چتر YGG عمل می کنند. آنها بودند معرفی کرد در جولای سال گذشته وارد اکوسیستم YGG شد.

در حالی که بسیاری ممکن است YGG را با آن مرتبط کنند لباس مستقر در فیلیپین که برنامه های بورسیه ارائه می دهد برای بازی‌های بازی برای کسب درآمد (P2E) مانند Axie Infinity، این انجمن به تدریج با استفاده از subDAO به کشورها و مناطق دیگر مانند هند، ژاپن، برزیل و آمریکای لاتین گسترش یافته است.

چو ایده YGG subDAO را به‌عنوان «نوعی اقتصاد خودش، که خزانه‌داری و نشانه‌های خاص خود را دارد» توصیف کرد و افزود که هر subDAO بسته به کشوری که در آن قرار دارد، تنظیمات و شراکت‌های تجاری متفاوتی دارد.

به عنوان مثال، چو خاطرنشان کرد که در حالی که مفهوم بورسیه تحصیلی YGG – که در آن به بازیکنان دارایی های NFT قرضی داده می شود تا بتوانند از بازی ها کسب درآمد کنند – یک محرک کلیدی برای پذیرش بازی های وب 3 در فیلیپین بوده است، او لزوماً این را نمی بیند. مرتبط بودن در زمینه YGG ژاپن.

درعوض، چو پیشنهاد کرد که استفاده از فهرست بلندبالای «آی‌پی بازی» محبوب ژاپنی بهترین راه برای جذب افراد به بازی‌های Web3 در ژاپن است، در حالی که لو تأیید کرد که آنها بر «کمک به بازار بازی‌های ژاپنی» به جای ارائه بورسیه در آنجا تمرکز دارند. بیان می کند:

«آی‌پی‌های ژاپنی چیزی است که همه به آن علاقه دارند. […] شما دارید [companies like] سگا، باندای نامکو، همه آن شرکت‌های بازی‌سازی می‌خواهند چرخش کنند و وارد Web3 شوند.”

در پاسخ به این سوال که چو فکر می‌کند در حال حاضر چه چیزی را مانع از اجرای بازی‌های وب 3 می‌کند، او بیان کرد که فرآیند نصب هنوز برای کاربران جدید فرآیند پیچیده‌ای است، چیزی که YGG Japan subDAO اخیراً به آن پرداخته است.

در سپتامبر 16، NRS ژاپن اعلام کرد همکاری با IVC و شرکت فناوری web3 KryptoGO برای توسعه کیف پولی که به طور خاص گیمرهای بلاک چین را هدف قرار می دهد. در حالی که جزئیات در این اطلاعیه پراکنده بود، هدف این سه نفر ایجاد یک رابط کاربری ساده برای کاربران برای دسترسی به بازی های بلاک چین و میزبانی همه دارایی های خود در یک مکان است.

چو گفت موانع دیگر شامل فقدان دانش در مورد آنچه NFT ها نشان می دهند، است، زیرا بسیاری از منتقدان همچنان استدلال می کنند که دارایی ها بی ارزش هستند زیرا می توانند فقط راست کلیک کرده و آثار هنری مرتبط با NFT ها را ذخیره کنند.

«کل فرآیند ورود به هواپیما، زمانی که روان‌تر شود، به جذب افراد بیشتری کمک می‌کند. من فکر می کنم حتی در آموزش و پرورش [level]، فقط توضیح دهید که واقعاً داشتن یک کالای دیجیتال به چه معناست. برخلاف این که “اوه، من فقط می توانم این را کپی کنم و آن را دریافت کنم” مخالف است.

«داشتن آن مالکیت دیجیتالی آن کالاهای دیجیتال. این چیزی است که واقعاً مورد بررسی قرار نگرفته است. اما همانطور که جهان روز به روز دیجیتالی تر می شود، می دانید، من احساس می کنم اینجاست که بسیاری از چیزها در حال حرکت هستند.

مربوط: Bandai Namco، SEGA در میان غول های بازی که به بازی های بلاک چین چشم دوخته اند

YGG در سال 2020 توسط بریل لی و گابی دیزون تأسیس شد و این دومی نیز یکی از بنیانگذاران Oasys است. به طور آزمایشی برای راه اندازی تنظیم شده است یک بلاک چین متمرکز بر بازی در اواخر امسال.

تا ژوئن، شبکه YGG در سراسر جهان بیش از 30000 محقق داشت. YGG برای قرض دادن NFT های خود، 70 درصد از درآمدهای درون بازی را به بازیکنان، 20 درصد را به مدیران بورسیه و 10 درصد باقیمانده را به subDAO اختصاص می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *