یک توسعه‌دهنده بازی‌های بلاک‌چین متعلق به برند Animoca به کوین‌تلگراف گفت: بازی‌های مبتنی بر بلاک چین به جای توسعه توکنومیک‌های پر زرق و برق، باید زمان بیشتری را صرف «سرگرم شدن برای بازی» کنند.

لوک سیلی، مدیر انجمن اصلی در استودیو Blowfish سازنده بازی مستقر در استرالیا، در اولین روز از نمایشگاه بازی‌های توکیو 2022 با Cointelegraph صحبت می‌کرد. بسیاری از بازی های بلاک چین به جای گیم پلی، بر پاداش ها و نشانه های درون بازی تمرکز کرده اند:

از بسیاری دیگر از بازی‌های بلاک چین می‌توانید ببینید که بازی کردن آنها واقعاً جالب نیست. مانند، بله، شما پتانسیل کسب مقدار قابل توجهی توکن را دارید و در بیشتر مواقع بازدهی خوبی از سرمایه دریافت می کنید. اما به طور کلی، آنها آنقدرها سرگرم کننده نیستند، درست است؟

سیلای گفت که به طور کلی، بسیاری از این بازی‌ها حالت‌های بازی ساده‌ای دارند که به جای لذت خالص، بر پایه کسب درآمد ساخته شده‌اند و بنابراین، تاکنون نتوانسته‌اند توجه گیمرهای سنتی را جلب کنند.

بر اساس داده‌های DappRadar، محبوب‌ترین بازی‌های بلاک چین از نظر کاربران فعال در 30 روز گذشته Gameta، Alien Worlds و Solitaire Blitz به ترتیب با یک میلیون، 814000 و 652760 کاربر هستند. ارقام نشان می دهد علاقه قابل توجهی به بازی ها اما در مقایسه با بازی های سنتی محبوب کم رنگ است.

سیلای گفت: بازی‌ها باید در درجه اول «بازی سرگرم‌کننده» و جذاب باشند.

“نوع فکر ما این است که اگر بازی سرگرم کننده است و تماشای آن جذاب است، مردم می خواهند آن را بازی کنند.”

Blowfish Studios یک توسعه دهنده بازی ویدیویی استرالیایی است توسط Animoca Brands خریداری شده است برای حدود 6.6 میلیون دلار در جولای 2021. به عنوان بخشی از خرید، Animoca Blowfish را هدایت کرده است. از Web2 به Web3 بازی، با بازی NFT Phantom Galaxies (در حال حاضر در نسخه بتا) تمرکز اصلی شرکت است.

نمایش بازی های توکیو 2022

در مورد نوع بازی هایی که با آنها بهتر کار می کنند سؤال شد توکن های غیرقابل تعویض (NFT) و ادغام بازی برای کسب درآمد (P2E)، Sillay غول های رایگان بازی مانند Riot’s League of Legends و Epic Games Fortnite را برجسته کرد که در حال حاضر بازارهای داخلی در آنها تعبیه شده است.

او خاطرنشان کرد که این نوع بازی‌ها عموماً طرفداران سرسخت را به خود جذب می‌کنند، زیرا بازی‌شان سرگرم‌کننده است و به‌طور مستمر تجربه را در طول زمان به‌روزرسانی و بهبود می‌بخشد. این منجر به افرادی می شود که چندین سال بازی می کنند و با خوشحالی پول خرج می کنند تا محصولاتی مانند پوسته های شخصیت جدید را خریداری کنند.

«با پوسته‌هایتان مانند League of Legends و Fortnite بگویید […] اگر بتوانید برای مدت طولانی بازی کنید و از چیزی لذت ببرید، می دانید، و سپس آن را در یک یا دو سال دیگر رها کنید، واقعا چیز زیادی برای نشان دادن آن ندارید. اما اگر این کار را با بلاک چین انجام دهید، به طور بالقوه می توانید تمام دارایی هایی را که به دست آورده اید بفروشید.

Sillay در ادامه خاطرنشان کرد که موانعی برای ورود به بازی‌های بلاک چین وجود دارد که ممکن است برخی از افراد را به تعویق بیندازد، و اگر بتوان فرآیند ورود را برطرف کرد، می‌تواند کاربران جدیدی را جذب کند.

او گفت: “این یک چیز بسیار دلهره آور است که در مورد این فناوری جدید، ایجاد یک کیف پول و غیره بیاموزیم، و کلمات زیادی در بلاک چین ها وجود دارد که معنای کاملاً متفاوتی دارند.”

Sega Booth: Tokyo Games Show

Phantom Galaxies یک بازی تیراندازی با ربات مکانیکی جهان باز است که انتظار می رود در سه ماهه چهارم 2022 با دسترسی زودهنگام رسمی عرضه شود. NFT های درون بازی آن در حال حاضر سطح بالایی از تقاضا را داشته اند و بیش از 517000 دارنده مجموعه Origin آن را دارند. دریای آزاد. این پروژه همچنین یک فروش خصوصی NFT را در ماه مه به پایان رساند که یک امتیاز را دریافت کرد تخمین زده 19.3 میلیون دلار

مربوط: Animoca دور 110 میلیون دلاری تحت رهبری Temasek را تأیید می کند، قصد خریدهای جدید را دارد

در این مرحله، فانتوم کهکشان‌ها برای شروع به کار فقط به یک NFT نیاز دارند، که این امر را به یک فرآیند نسبتاً ساده تبدیل می‌کند.

سیلای گفت: «بقیه در حال حاضر دقیقاً مانند یک بازی سنتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *