شرکت سرگرمی دیجیتال، بلاک چین و گیمیفیکیشن Animoca Brands اکثریت سهام پلتفرم بازی متاورس موسیقی Pixelynx مستقر در لس آنجلس را به دست آورده است.

شرکت Animoca Brands انتظار دارد که خرید آن در ادغام بین فناوری‌های بازی و Web3 و جوامع گسترش یابد. این شرکت در 6 دسامبر اعلام کرد. شرایط مالی خرید فاش نشده است.

Animoca اشاره کرد که به سرمایه گذاری و خرید استودیوهای دیجیتالی ادامه خواهد داد که به تلاش آن برای ادغام صنعت موسیقی با Web3 کمک می کند – یک اصطلاح گسترده که به برخی از تکرارهای آینده اینترنت با فناوری بلاک چین اشاره دارد.

Pixelynx در حال حاضر در پنج کشور فعالیت می کند و در حال حاضر در حال ساخت اکوسیستمی است که خطوط بین موسیقی، بازی و Web3 را در دنیای فیزیکی و دیجیتال محو می کند. در نهایت، اکوسیستم Pixelynx به دنبال ارائه کنترل هنرمندان بر نحوه ایجاد تجربیات با طرفداران، شرکا و پلتفرم‌ها، و همچنین ایجاد راه‌های نوآورانه برای دوستداران موسیقی برای توسعه، اشتراک‌گذاری و کسب درآمد از موسیقی است.

به نظر می رسد ادغام موسیقی و فناوری آینده امیدوارکننده و سودآوری دارد. طبق تحقیقات انجام شده توسط گلدمن ساکس، انتظار می رود درآمد جهانی موسیقی تا سال 2030 به 131 میلیارد دلار برسد.

مربوط: پارتی برای کسب درآمد: بلاک چین درهای جامعه موسیقی الکترونیک را شکست

به نظر می رسد فناوری های وب 3 و صنعت موسیقی به آرامی در حال ادغام هستند و در نتیجه فرصت ها و جریان های درآمد جدیدی را برای خلاقان و شرکت های موسیقی ایجاد می کنند. همانطور که تعداد بیشتری از نوازندگان و مدیران از ابزارهای Web3 مانند توکن های غیرقابل تعویض (NFT) برای تبدیل مخاطبان به جوامع فعال، پیوند بین فناوری Web3 و موسیقی احتمالا قوی‌تر خواهد شد.

در ماه سپتامبر، شرکت جهانی موسیقی و سرگرمی گروه موسیقی وارنر از همکاری با بازار NFT OpenSea خبر داد برای ایجاد بستری برای هنرمندان منتخب موسیقی برای ایجاد و گسترش پایگاه هواداران خود در جامعه Web3.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *