غول‌های بازی ژاپنی برای پذیرش بازی‌های بلاک چین اصلی موقعیت‌یابی می‌کنند و تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند. بخش گیمرها یکی از مدیران پروژه بلاک چین Oasys به کوین تلگراف گفت که علیه رمزارزها و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) هستند.

ریو ماتسوبارا، مدیر نماینده Oasys، در گفتگو با Cointelegraph در نمایشگاه بازی های توکیو 2022، تاکید کرد که شرکای بزرگ پروژه مانند باندای نامکو، سگا و اسکوئر انیکس نه تنها از ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند – یک چشم‌انداز بلندمدت برای بازی‌های Play-to-Earn مبتنی بر بلاک چین (P2E) وجود دارد:

“ما دیدگاه مشترکی در مورد بلاک چین در سطح اجرایی داریم. آنها ندارند [want to] آن سیاست را تغییر دهید آنها واقعاً پذیرش آینده بلاک چین را درک می کنند. آنها فقط به درآمد فکر نمی کنند، آنها می خواهند آینده بعدی را خلق کنند [of gaming]”

Bandai Namco عناوین محبوبی مانند Tekken و Pac-Man را توسعه داده است، مشهورترین عنوان سگا به طور کلی به عنوان Sonic the Hedgehog شناخته می شود، در حالی که Square Enix توسعه دهنده فرنچایز بسیار محبوب Final Fantasy است.

Matsubara در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت‌ها به دنبال ادغام فناوری بلاک چین با فرنچایزهای بازی فعلی خود هستند یا خیر، پیشنهاد کرد که در ابتدا به دنبال توسعه بازی‌های جدید بلاک چین هستند.

او خاطرنشان کرد که از آنجایی که این یک مدل کاملاً «جدید» از بازی است، قبل از اینکه این شرکت‌های بزرگ به ادغام گسترده‌تر بلاک چین با بازی‌های سنتی نگاه کنند، به زمان بیشتری برای بلوغ نیاز دارد.

وقتی مدل ثابت شد، پایدار و موفق شد، سپس قوی شد [popular] IP اضافه خواهد شد.»

ماتسوبرا با نگاهی به آنچه که باید در بازی های بلاک چین بهبود یابد، خاطرنشان کرد که یک “مشکل بزرگ” تا کنون این است که بسیاری از پروژه ها بیش از حد به قیمت توکن های درون بازی وابسته هستند. در نتیجه، به جای خود گیم پلی، تقاضا برای «حدس و گمان» بیشتر است.

او در ادامه خاطرنشان کرد که در طول زمان “تعدیل” وجود خواهد داشت زیرا پروژه ها برای ایجاد تبلیغات واقعی برای خود بازی ها کار می کنند، به احتمال زیاد با بهبود تجربه کلی بازی.

مربوط: دولت ژاپن برای پاداش دادن به کار مقامات محلی، NFT صادر می کند

این بازتاب احساسات مشابه مدیر انجمن اصلی در توسعه‌دهنده بازی مستقر در استرالیا و استودیو Blowfish استودیوی Animoca Brands بود که او نیز در این رویداد حضور داشت.

در طول یک مصاحبه با کوین تلگرافسیلای تاکید کرد که افراد بیشتری به بازی‌هایی می‌خواهند که در واقع «بازی سرگرم‌کننده» باشند و نه صرفاً برای کسب توکن‌ها.

بلاک چین اثبات سهام Oasys مستقیماً برای بازی طراحی شده است و به طور آزمایشی برای راه اندازی رسمی شبکه اصلی در ماه های باقی مانده از سال جاری تنظیم شده است. ماتسوبارا همچنین اشاره کرد که بازی‌های شرکای مشهورش احتمالا سال آینده معرفی خواهند شد.

با نگاهی به خارج از ژاپن، شرکت های بزرگ بازی غربی مانند توسعه دهندگان Fortnite Epic Games اخیراً در معرض بازی های بلاک چین قرار گرفته اند. هفته گذشته فروشگاه Epic Games یک بازی رایگان NFT به نام Blankos Block Party توسط Mythical Games را فهرست کرد.

این اقدام به دنبال اظهارنظر تیم سوینی، مدیر عامل Epic Games در ماه ژوئیه صورت گرفت، که در آن او اظهار داشت که شرکت او «قطعاً» از Minecraft مایکروسافت پیروی نخواهد کرد. ممنوعیت ادغام NFT در بازی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *